Denominación: Adhesión al plan renove de instalaciones eléctricas comunes para entidades colaboradoras.

La presente orden tiene por objeto aprobar las bases por las que se regirá la concesión de ayudas por parte de la Consejería de Economía, Empleo e Industria destinadas a la renovación de instalaciones eléctricas comunes en edificios de viviendas, con el fin de mejorar sus condiciones de seguridad y favorecer la incorporación de medidas de eficiencia energética, así como para la selección de entidades colaboradoras que participan en su gestión.

Galicia
Departamento: Comunidad Autónoma de Galicia
Centro directivo: Dirección General de Energia y Minas
Nivel de tramitación electrónica: Descarga de formulario

Tramitación electrónica

Sistemas de identificación: Certificado electrónico
Sistemas de identificación: DNI electrónico
Sistemas de identificación: Otros

Unidad gestora: Dirección General de Energia y Minas

Días naturales

- Solicitude segundo o Anexo II. - Copia do documento acreditativo de poder suficiente do representante legal da entidade. - Convenio de colaboración asinado entre a Consellería de Economía, Emprego e Industria e a entidade colaboradora para a xestión de axudas relativas ao Plan Renove de Instalacións Eléctricas Comúns (ANEXO III) - As solicitudes, deberán presentalas as entidades colaboradoras exclusivamente por vía electrónica, a través do formulario normalizado accesible dende a sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal, ou ben dende as páxinas web: https://entidadescolaboradoras.xunta.gal/electricas, http://planrenoveinstalacionselectricas.xunta.gal, de acordo co establecido nos artigos 27 da Lei 39/2016, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, e 24 do Decreto 198/2010, do 2 de decembro, polo que se regula o desenvolvemento da Administración electrónica na Xunta de Galicia e nas entidades dela dependentes. - Esta documentación complementaria se presentará electronicamente utilizando calquera procedemento de copia dixitalizada do documento orixinal ou copia compulsada/auténtica. Neste caso, as copias dixitalizadas presentadas garantirán a fidelidade co orixinal baixo a responsabilidade da persoa solicitante ou representante. A Administración poderá requirir a exhibición do documento orixinal para o cotexo da copia electrónica presentada segundo o disposto nos artigos 27 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, de acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos, e 22 do Decreto 198/2010, do 2 de decembro, polo que se regula o desenvolvemento da Administración electrónica na Xunta de Galicia e nas entidades dela dependentes.Sempre que se realice a presentación de documentos separadamente da solicitude deberase indicar o código e o órgano responsable do procedemento, o número de rexistro de entrada da solicitude e o número de expediente se dispón del.

Energía e industria